La nova campanya publicitària de la DO Penedès s'ha basat en la sèrie Cites de TV3, que ben aviat tornarà a la pantalla en la seva segona temporada. La televisió catalana serà l’encarregada de d’emetre’l en la franja horària de prime time. A partir del 30 de novembre i fins finals d’any, també s’emetrà per 8tv. Paral·lelament a les televisions, la DO Penedès ha engegat també una campanya on line on la pàgina web de Tv3 i les xarxes socials en seran peces clau. A diferència dels anys anteriors, aquest any la campanya ha donat un tomb de 360 graus pel que fa al to, imatge, i llenguatge dels espots.
Basant-se amb la popular sèrie de TV3, Cites, la DO Penedès ha dissenyat quatre espots reproduint quatre cites on el vi Penedès hi té un paper desencadenant.
Dels quatre espots, dos són de 20 segons, els quals s’estan emetent per televisió, i 2 de més llargs ja dissenyats per xarxes socials.
El primer, "Ànimes bessones", fa parodia de la mala sort que estan tenint els dos personatges a l’hora de tenir alguna cosa en comú. Quan sembla que tot està perdut, és doncs, el vi Penedès que els fa veure la llum.
El segon, "Una elecció excel·lent", mostra com una cita a cegues pot acabar abans de començar. Sort d’una elecció encertada a última hora que els donarà una segona oportunitat.
El tercer, "Cites 5 minuts", ens apropa a la realitat actual d’una nova forma de buscar parella. El vi Penedès ajuda al protagonista a començar la cita d’una manera especial i garantint l’èxit.
El quart i últim, "Sorpresa!", l’elecció del vi Penedès fa retrobar a dos vells “amics” després de 3 anys.
Tots quatre espots, se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges, acosten la marca Penedès a la gent jove fent així un espot actual i proper.
ARA A PORTADA
-
Política Feijóo escala el xoc amb Sánchez i se suma a la causa judicial per la crisi de Ceuta Marc Orts i Cussó
-
Política Tots els fronts oberts a Ceuta un mes després de l'arribada massiva de migrants Oriol March
-
-
Societat L'Assemblea Educativa de Catalunya: el contrapoder que sacseja el taulell de la crisi a l'escola Gerard Mira
-
Política «Hem d'anar més enllà de mantenir el pacte social; sense transformar el model productiu, ens fregirem» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
26 de novembre de 2015 a
les 09:15
Et pot interessar
-
Societat
«Endurir les sancions de l'ordenança de civisme és un error»
-
Societat Perill molt alt d'incendi forestal a 58 municipis de Ponent, Catalunya Central i Terres de l'Ebre
-
Societat
La Catalunya Nord s'acomiada del somni dels Pirineus Catalans
-
Societat
Espanya demana a la UE el suport de Frontex pel triatge dels migrants de Ceuta
-
Societat
Només els veïns d’una finca del Putxet podran tornar a casa abans del 2027
-
Societat
Un robatori entre la Sagrera i Badalona provoca retards de mitja hora a l'R1
