La DO Penedès estrena espot televisiu inspirant-se en la sèrie «Cites» de TV3

Publicat el 26 de novembre de 2015 a les 09:15
La nova campanya publicitària de la DO Penedès s'ha basat en la sèrie Cites de TV3, que ben aviat tornarà a la pantalla en la seva segona temporada. La televisió catalana serà l’encarregada de d’emetre’l en la franja horària de prime time. A partir del 30 de novembre i fins finals d’any, també s’emetrà per 8tv. Paral·lelament a les televisions, la DO Penedès ha engegat també una campanya on line on la pàgina web de Tv3 i les xarxes socials en seran peces clau. A diferència dels anys anteriors, aquest any la campanya ha donat un tomb de 360 graus pel que fa al to, imatge, i llenguatge dels espots.

Basant-se amb la popular sèrie de TV3, Cites, la DO Penedès ha dissenyat quatre espots reproduint quatre cites on el vi Penedès hi té un paper desencadenant. 
Dels quatre espots, dos són de 20 segons, els quals s’estan emetent per televisió, i 2 de més llargs ja dissenyats per xarxes socials.

El primer, "Ànimes bessones", fa parodia de la mala sort que estan tenint els dos personatges a l’hora de tenir alguna cosa en comú. Quan sembla que tot està perdut, és doncs, el vi Penedès que els fa veure la llum. 



El segon, "Una elecció excel·lent", mostra com una cita a cegues pot acabar abans de començar. Sort d’una elecció encertada a última hora que els donarà una segona oportunitat. 



El tercer, "Cites 5 minuts", ens apropa a la realitat actual d’una nova forma de buscar parella. El vi Penedès ajuda al protagonista a començar la cita d’una manera especial i garantint l’èxit. 



El quart i últim, "Sorpresa!", l’elecció del vi Penedès fa retrobar a dos vells “amics” després de 3 anys. 



Tots quatre espots, se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges, acosten la marca Penedès a la gent jove fent així un espot actual i proper.