Els cossos policials iniciaran el desallotjament de les platges de la ciutat el dia 24 de juny, Sant Joan, a les 6.30 hores del matí, segons ha informat l'Ajuntament de Barcelona. La policia durà a terme l'acció per tal de facilitar l'accés dels serveis municipals de neteja i permetre'n la reobertura progressiva al públic. La Guàrdia Urbana s'encarregarà de buidar les platges de Nova Icària, Bogatell, Mar Bella, Nova Mar Bella i Llevant.
- La Barceloneta de gom a gom per la revetlla Sant Joan -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2026 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
-
Societat
El govern espanyol prohibeix als menors de 15 anys conduir en patinet elèctric
-
Societat
Illa promet 400 milions d’euros anuals en infraestructures per superar el «dèficit d'inversions»

