L'exèrcit espanyol organitza una jura de bandera ciutadana a la Vall d'Aran

El Ministeri de Defensa organitza l'acte per primer cop a la demarcació de Lleida amb motiu del Dia de la Hispanitat

Publicat el 18 d’octubre de 2023 a les 14:48
La comandància militar de Lleida ha organitzat dissabte 28 d'octubre una jura de bandera adreçada a la societat civil en general. Es tracta del primer acte d'aquestes característiques que organitza l'exèrcit a la demarcació de Lleida i l'espai escollit és l'aparcament número 3 de Vielha i Mijaran, just al lloc on antigament hi havia les instal·lacions de la companyia d'esquiadors militars.

[noticiadiari]2/262298[/noticiadiari]
El tinent general Manuel Busquier, representant institucional de l'exèrcit a Catalunya, serà l'encarregat de presidir l'acte que es fa amb l'objectiu de commemorar la Festa de la Hispanitat i per "mantenir i millorar" les relacions entre la societat i l'Exèrcit. La jornada també inclourà un concert de música militar a càrrec de la Unitat de Música de la Inspecció General de l'exèrcit que es farà a l'església de Santa Maria de Mijaran de Vielha.

[noticiadiari]2/261349[/noticiadiari]
Tal com es presenta en la convocatòria que fa el Ministeri de Defensa, els únics requisits per poder participar en la "promesa o jura" de bandera és tenir nacionalitat espanyola i més de 18 anys. En concret, es poden inscriure fins a 300 persones i el termini per fer-ho és el dia abans de la celebració de l'acte.

[plantillavirals]