L'exèrcit espanyol triplicarà la seva superfície al Saló de l'Ensenyament d'aquest 2017. El Ministeri de Defensa ja ha fet la inscripció a través de la Fira de Barcelona i a més ha demanat ampliar la superfície al Saló de 36 a 100 metres quadrats més enllà d'un simple estand, segons ha avançat La Vanguardia.
Fonts de la Fira de Barcelona han confirmat que l'Exèrcit serà present en l'edició d'enguany i disposarà d'aquest espai triplicat. Les mateixes fonts han indicat que no tenen "cap problema" per oferir aquesta ampliació d'espai a l'Exèrcit. El Ministeri argumenta que cada any tenen cues i necessiten més espai per "reduir" aquestes cues i poder atendre millor els visitants que s'interessen per l'oferta educativa que ofereix Defensa.
La presència de l'Exèrcit al Saló de l'Ensenyament va causar polèmica en la seva darrera edició del 2016 quan l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, va marcar distàncies amb els militars del Saló. En el transcurs d'una visita institucional, una parella de militars van aturar Colau per saludar-la i l'alcaldessa els va dir que preferia un Saló sense exèrcit. “Nosaltres com a Ajuntament preferim que no hi hagi presència militar al Saló perquè creiem que cal separar els espais”, els va traslladar Colau.
L'exèrcit espanyol triplicarà la seva superfície al Saló de l'Ensenyament
Disposarà de 100 metres quadrats per "reduir les cues" i "atendre millor" els visitants
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 11:51
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta