Mínim històric de pacients Covid a les UCI dels hospital Catalans. El departament de Salut ha comunicat aquest dimarts que resten només nou persones hospitalitzades a les Unitats de Cures Intensives, set menys que la setmana passada, i marcant aquesta xifra de rècord i que confirma l'evolució cada cop més positiva de la pandèmia.
Per altra banda, Salut també ha declarat 22 ingressat ments per Covid, quedant-se ara en 524 hospitalitzats. Són dades entre el 29 d’agost i el 4 de setembre. D'altra banda, hi ha 18 morts declarats en aquest període (tots majors de 60 anys i 10 de més de 80). El nombre de morts de la setmana anterior puja fins a 33.
Pel que fa als positius diagnosticats per l'atenció primària, se n'informa de 2.830 més en una setmana. L'anterior, entre el 22 i el 28 d'agost, van ser 3.263 positius. Amb aquestes magnituds, la taxa de casos per 100.000 habitants baixa fins a 40.
[plantillavirals]
Mínim històric de pacients Covid a les UCI dels hospitals catalans
Salut comunica nou persones hospitalitzades a les Unitats de Cures Intensives mentre que el total d'ingressats queda en 524

- La UCI de l'Hospital del Mar durant la sisena onada de la Covid | Frederic Esteve -
- | Frederic Esteve
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2022 a les 10:42
Actualitzat el 06 de setembre de 2022 a les 11:25
Et pot interessar
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central