Mor després de quedar-li el peu encallat entre l'andana i un comboi al metro

L'accident va passar dijous a la nit a la parada de Gorg de la L2, a Badalona, i els serveis d'emergències no van poder fer res per salvar-la

Publicat el 03 de març de 2023 a les 18:13

Tragèdia al metro de Barcelona. Una dona va morir la nit d'aquest dijous a la parada del Gorg de la línia L2, a Badalona, després que li quedés el peu encallat entre l'andana i un comboi. La víctima es disposava a entrar al vagó quan va ensopegar. Segons han informat fonts de l'Ajuntament, la dona va morir atropellada.

El conductor no es va adonar de la situació i va arrencar el tren, amb una conjunció tràgica d'infortunis. Dues unitats dels bombers, del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) i de la Guàrdia Urbana es van desplaçar fins al lloc de l'accident, però no van poder salvar-li la vida.

Els Mossos d'Esquadra descarten indicis de criminalitat i investiguen el fet com un desafortunat accident. El cos de policia català està revisant les imatges de les càmeres de seguretat i prenent declaració als testimonis per acabar de confirmar les hipòtesis.

[plantillavirals]