Mor un jove de 22 anys en un accident entre una furgoneta i un autocar a la Noguera

El conductor de l'autocar ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida

Publicat el 22 de setembre de 2018 a les 07:06
D. N. P., veí de Mollerussa de 22 anys, és el conductor que ha mort aquest divendres en un accident de trànsit entre la furgoneta que conduïa i un autocar sense passatgers. El xoc ha tingut lloc a la C-12, al seu pas per Àger (Noguera).

L'accident ha passat a tres quarts de tres de la tarda al quilòmetre 204 per causes que s'estan investigant per part dels Mossos d'Esquadra. El conductor de l'autocar ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.

Arran de la incidència, s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, la C-12 està tallada en els dos sentits.