Un submarinista de 22 anys ha perdut la vida aquest diumenge mentre feia una immersió en grup amb l'empresa Big Blue Center a la zona del Parc Subaquàtic. Segons fonts policials, els fets van passar cap a les 13.30 hores. Membres del grup d'immersió el van treure de l'aigua mig inconscient però va morir pocs minuts més tard.
La Guàrdia Civil juntament amb el Grup d'Especialistes d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) i Servei Marítim investiguen la mort del jove, que respon a les inicials M.F.R., ja que no estava apuntat a la llista per a fer la immersió programada per aquest diumenge i no estava afiliat a cap club.
Mor un jove mentre feia submarinisme al Port de Tarragona
Societat
La Guàrdia Civil investiga la mort de la víctima, que no estava apuntada a la llista per a fer la immersió programada per aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
08 d’agost de 2016 a
les 07:05
Et pot interessar
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
