Una nena de 12 anys ha mort en un hospital de Madrid per un coma etílic, segons ha informat Europa Press aquest dijous. La noia va ingressar al centre la nit de divendres a dissabte després d'haver ingerit grans quantitats d'alcohol en un "botellón" en què va participar amb amics.
Els seus companys la van portar al centre mèdic de San Martín de la Vega, localitat de residència dels joves, després que la nena es desmaiés. Els metges van decidir trucar al 112 perquè la menor fos traslladada a un hospital de la capital espanyola, on va acabar morint el passat 1 de novembre.
El jutjat d'Instrucció de Plaza Castilla ha obert una investigació per aclarir el cas.
Mor una nena de 12 anys per un coma etílic a Madrid
Societat
La noia va ingressar a l'hospital la nit de divendres després d'haver ingerit grans quantitats d'alcohol
ARA A PORTADA
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
-
Societat Indignació dels usuaris de Rodalies pel col·lapse per anar i tornar al Camp de Tarragona a veure l'eclipsi Víctor Rodrigo
-
Societat L'eclipsi del segle ja és història: quan en podrem tornar a viure un altre? Arnau Urgell i Vidal
-
-
Publicat el
03 de novembre de 2016 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi del Plater
-
Societat
L'incendi a l'Alt Penedès evoluciona favorablement i s'aixeca el confinament
-
Societat
Segueix en directe l'eclipsi (si no pots mirar per la finestra)
-
Societat Retards a l'aeroport del Prat per una incidència elèctrica
-
Societat
Així és la nova estafa dels paquets amb QR falsos amb què intenten robar-te les dades bancàries
-
Societat
L'aeroport del Prat encadena set mesos de rècord de passatgers
