La companyia telefònica ha informat als seus clients, al llarg d'aquest últim mes, que hauran de pagar d'1,5 cèntims d'euro per cada mega descarregat a màxima velocitat fins a 1GB, quan superin el seu límit de dades en el mòbil. Per aquest motiu, el màxim impacte que pot tenir aquest canvi en la política de la companyia és se sumin 15 euros al mes a la factura de l'usuari.
Movistar va oferir als usuaris la possibilitat de modificar el seu contracte amb la companyia sense penalització abans del 18 de maig, si no estaven d'acord amb aquest canvi, trucant gratis al 1004 o al 1489. Tot i això, els clients de la companyia podran trucar al 223528 per canviar aquest import i fixar-lo a zero euros. Amb aquesta especificació l'operadora no aplicarà al client el pagament per l'ús d'excés de dades mentre el client no sol·liciti modificar, novament, el límit, o bé canviï de contracte.
Quatre preguntes i quatre respostes sobre les noves tarifes de Movistar |
---|
A qui afecta? Només afecta aquells clients que tinguin contractat el servei "Más Megas" i superin el límit de dades. És a dir, tots els clients que tinguin un contracte Vive o Fusió, i prou, no pagaran més. Quan s'acabin les dades, el mòbil els anirà més lent i prou. De quina quantitat estem parlant? Els clients amb el servei Más Megas" pagaran 1,5 cèntims d'euro per cada mega descarregat a màxima velocitat fins a 1 GB. Dit d'altra manera, si el client es gasta 1 GB, se li sumaran 15 euros a la factura. Tot i així, només podrà consumir 1 GB més. Com sé si ho tinc contractat? Pots desplaçar-te fins a una botiga de Movistar amb les dades del titular del contracte (DNI i número de telèfon mòbil) o bé consultar-ho al web de Movistar. A través d'aquests, podràs veure si ho tens contractat o no. Què he de fer si ho tinc contractat? En cas que ho vulguis conservar, no has de fer res. En cas que et vulguis donar de baixa s'ha de trucar al 223528. D'aquesta manera el client només consumirà les gigues contractades, la velocitat que té assignada al seu contracte. Movistar va començar a avisar als seus clients per carta, i també ho farà a través de les factures i de missatges de text. A més, perquè els clients estiguin informats de la quota extra que hauran de pagar a final de mes, la mateixa companyia farà saber als usuaris quan arribin a les quantitats extres. |