Des de fa tres o quatre anys compra en aquest establiment i recorda que alguna vegada “si m’havia d’esperar molta estona, m’enviaven la informació per correu electrònic”. Sanz recalca que “no tinc res en contra del personal, del qual només tinc bones paraules” i continua, “la meva queixa és perquè no hi ha accés, no només per a persones amb mobilitat reduïda, tampoc gent gran o famílies amb cotxets de nadó”.
Finalment, i “farta”, com assegura, ha decidit compartir a les xarxes socials aquesta situació. La sabadellenca admet que “no m’esperava aquesta reacció” i el suport rebut i etziba, “espero que serveixi perquè es posin mesures”.Sres. @Inforenfe @Renfe estoy harta de pasar frío en la calle, por no poder acceder a su oficina de Sabadell, háganla accesible de una vez. Es denigrante que en el 2019 me tengan que atender en la calle😡@DiarisSabadell @iSabadellcat @Aj_Sabadell @DiariDiscapCat @IGuttmann pic.twitter.com/8XUAOu5Xpf
— Mireia Sanz González (@sanz_mireia) 2 d’abril de 2019
Establiments més accessibles
Sanz ha assenyalat que Sabadell “està força bé” per moure’s amb cadira de rodes, “almenys per la zona on em moc”, matisa, encara que apunta “hi ha coses a millorar, com en tot”. Tanmateix, critica moltes botigues de la ciutat que no estan preparades per a clientela com ella. “N’hi ha moltes que tenen un esglaó i no hi ha rampa”, es queixa.
Una de les primeres alternatives que des de Renfe li van donar per “solucionar” aquesta problemàtica era anar a la renovada Sabadell Centre. “Això és des de fa una mica més d’un any”, indica i corregeix que a la flamant infraestructura “només és per a Rodalies”. De fet, actualment els transports públics ferroviaris de Sabadell tenen ascensor per accedir des del carrer a les estacions.