Només robaven a les iaies

Detenen quatre individus a Lleida per robar joies a dones d'edat avançada

Publicat el 04 de novembre de 2011 a les 16:49
Els Mossos d'Esquadra han detingut a Lleida quatre persones de nacionalitat romanesa d'entre 31 i 39 anys acusats de sostraure joies a dones d'edat avançada a les comarques de Ponent.

Els detinguts es desplaçaven amb un vehicle d'alta gamma i de matrícula estrangera i es dedicaven a aturar dones d'edat avançada per preguntar-los una adreça o una direcció. A continuació, oferien joies de bijuteria a les víctimes com a senyal d'agraïment, moment que aprofitaven per sostreure'ls collars, anells o polseres, amb l'ajuda d'unes tisores.

Un agent de la policia catalana els va enxampar 'in fraganti' dimecres quan abordaven una veïna de Lleida. També se'ls imputen dos furts similars a Mollerussa i Golmés.