Piulades espanyolistes contra Tito Vilanova

Ho recull el Twitter de Denunciem la catalanofòbia, que difon piulades de tota mena contra Catalunya per identificar els responsables

Publicat el 22 de desembre de 2012 a les 15:28
Diverses piulades contra Tito Vilanova en conèixer-se la seva recaiguda

Quan el F.C Barcelona va anunciar la suspensió del dinar de Nadal amb la premsa, els rumors es van disparar. I com no, Twitter va reflectir el desconcert, i més tard, en conèixer els motius, la recaiguda del tècnic blaugrana, aquesta xarxa social va bullir amb missatges de solidaritat. Però també amb piulades d'espanyolistes que no van tenir escrúpols de signar comentaris amb el seu nom contra Tito Vilanova.

El web Denunciem la catalanofòbia recull també a través del seu Twitter @apuntem tots els comentaris contra Catalunya i els catalans, com ja va fer amb la manifestació de l'11 de setembre i el 12 d'octubre. El passat 19 de desembre, va repiular diversos missatges. Per exemple, Carlos Cara, de Granada, escrivia "Tito muerete tito muerete tiiitooo mueeereeteeee loloooo lolololololooooo lolooooo", Abraham escrivia "ojalá mueras Tito Vilanova perro", o Gabriel Navas, que pulava "Que poco le queda a tito vilanovaaa jaja que le den porculo hombre por catalán i por pedir la independencia". 

Curiosament, Twitter no ha censurat cap d'aquestes piulades.