Quin és el futur dels mitjans de comunicació? Desapareixeran tal com els coneixem avui i es transformaran? Però, sobretot, en què es transformaran? Mirem als ulls de l'elefant de la comunicació. Provem de desmuntar els futurs incerts que es contemplen i incidim en aquelles oportunitats de millora dels mitjans.
[nointext]
Enfrontem l’elefant del futur dels mitjans de comunicació amb l’experta en trencar la bretxa entre la Generació Z i les marques mitjançant estratègies de contingut Janira Planes. També amb els creadors de contingut Juliana Canet i en Joan Grivé. Reflexionem amb la periodista especialitzada en tendències i mitjans de comunicació Mar Manrique i el director de la revista de llarga distància 5W, Agus Morales.
Mira i escolta el tercer episodi de l’Elefant, coproduït amb la Universitat de Vic (UVic-UCC), a les principals plataformes: Spotify, YouTube, Ivoox, Apple i Google Podcast.
Pòdcast | No pensis en el futur dels mitjans de comunicació
Janira Planes, experta en tendències d'Internet, Juliana Canet, creadora de contingut i presentadora així com els periodistes Mar Manrique i Agus Morales reflexionen sobre les noves formes de consum d'informació
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2023 a
les 16:00
Actualitzat el
20 de març de 2024 a les
13:26
Et pot interessar
-
Societat
València s'aboca amb el Correllengua Agermanat en defensa de la llengua
-
Societat
La supressió d'excursions i colònies trasllada el conflicte educatiu més enllà de les vagues
-
Societat El Molino torna a tancar les portes, poc més d'un any després d'haver reobert
-
Societat
Renfe i Adif treballen en un centre integrat de control sense concretar data ni lloc d’ubicació
-
Societat Les biblioteques de Barcelona, en vaga indefinida cada dissabte
-
Societat
Quatre detinguts mentre fugien després de cometre un butró a una botiga de telefonia de Barcelona
