El jutge de guàrdia ha decretat presó provisional, comunicada i eludible sota fiança de 10.000 euros, per al ciclista que suposadament va matar a un home en una baralla de trànsit, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) en un comunicat aquest diumenge.
[noticiadiari]2/263090[/noticiadiari]
Els fets van ocórrer dimarts passat dia 12 al barri del Poblenou de Barcelona, quan el ciclista, després d'una discussió de trànsit amb el conductor d'un vehicle, li va propinar suposadament diversos cops de puny i un cop la víctima ja era a terra, el va rematar d'una puntada al cap. Tot seguit, va fugir del lloc dels fets i el conductor va morir amb posterioritat a causa dels cops rebuts.
La Fiscalia va sol·licitar aquest dissabte en el Jutjat d'Instrucció número 30 de Barcelona en funcions de Guàrdia de Detinguts, la mesura cautelar de presó provisional per al ciclista per un suposat delicte d'homicidi, al qual s'hi ha acabat acollint el jutge de guàrdia.
[plantillavirals]
Presó sota fiança per al ciclista acusat de matar un home en una baralla de trànsit
Després d'una discussió, l'esportista va agredir amb cops de puny i puntades al cap el conductor, que va acabar morint a conseqüència de les ferides
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2023 a les 10:40
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 9 de setembre: termòmetres cap avall i ruixats diversos
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona i el RACC aposten per invertir en busos interurbans mentre Rodalies no millori
-
Societat 20.000 entrades gratuïtes per visitar la Sagrada Família per la Mercè: com aconseguir-les?
-
Societat El Meteocat emet una alerta per temps violent a nou comarques
-
Societat Portes obertes de la Diada 2025: què pots visitar gratis a Catalunya per l'Onze de Setembre
-
Societat La Generalitat planteja permetre aixecar més pisos dels previstos a zones pendents de construcció