Madrid, Barcelona, València i Bilbao figuren entre una selecció de 35 ciutats que destaquen per la seva oferta museística, segons una enquesta feta pel cercador de vols i hotels Jetcost. Aquestes quatre ciutats figuren entre altres ciutats europees com Milà, Londres, Amsterdam, Brussel·les, Copenhaguen, Estocolm, Roma, París, Berlín, Praga, Florència, Viena, Atenes, Anvers i Moscou.
Segons dades reflectides per l'enquesta, un 67% dels turistes trien les seves destinacions de vacances en funció dels museus que poden visitar. Els enquestats havien de triar les ciutats preferides per visitar museus de diferents tipus en funció de la varietat, quantitat i qualitat, a més de destacar quins els havien interessat més i alguns que els haguessin sorprès.
En el cas de Madrid, el més esmentat va ser el Museu del Prado juntament amb dos més del Triángulo del Arte, el Thyssen-Bornemisza i el Reina Sofia. A aquests els segueix el Museu Arqueològic Nacional i el Tour Bernabéu. A Barcelona el Barça Stadium & Museum ha estat l'enclavament més destacat, seguit del Teatre-Museu Dalí i el Museu Picasso.
Per la seva banda, València té el Museu de les Ciències Príncep Felip, el Museu de Belles Arts de València i el Museu Nacional de Ceràmica i Arts Sumptuàries González Martí entre els més destacats. Finalment, els usuaris destaquen de Bilbao el Museu Guggenheim Bilbao, el Museu de Belles Arts i el Museu Marítim Ria de Bilbao.
Quatre ciutats de l'estat espanyol, entre les preferides pels viatgers per visitar museus
Formen part d'una llista de 35 municipis, entre els quals hi ha Milà, Londres, Àmsterdam, Brussel·les, Estocolm, Roma, París i Berlín

- L'obra de l'artista J.Warx -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 24 de juliol de 2019 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 2 de setembre: torna l'estabilitat
-
Societat Troben «restes humanes» en les vies d'un tren d'alta velocitat entre Madrid i Barcelona
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions
-
Societat Indignació per un infrahabitatge a l’Eixample: 400 euros per un lavabo amb llitera