Roben 32.000 euros d'un restaurant i fugen com a passatgers d'un VTC

Els dos lladres van ser detinguts en un control de la Guàrdia Urbana de Badalona en el qual també s'han trobat mòbils, ordinadors i rellotges de luxe

Publicat el 22 de gener de 2024 a les 14:45
Atracament fallit a Barcelona. La Guàrdia Urbana de Badalona ha detingut dos homes que presumptament acabaven de cometre un robatori en un restaurant de la capital catalana. La policia els ha enxampat en un control quan els individus anaven com a passatgers d’un vehicle VTC, segons informa l'Ajuntament aquest dilluns.

Els agents els han intervingut una caixa forta i altres objectes robats, entre els quals hi ha dos telèfons mòbils, tres rellotges de luxe i tres ordinadors portàtils en el control que va dur-se a terme al barri de Sistrells.
 

També duien diners en efectiu per valor de 32.000 euros -sumant l’import de moneda estrangera-, així com les claus d’un cotxe de la marca Mercedes i d’una motocicleta Yamaha, presumptament també sostretes.

[plantillavirals]