Roben quatre bonsais del Celler de Can Roca valorats en 2.000 euros

Els Mossos d'Esquadra aconsegueixen identificar i detenir un home de 37 anys que es va colar al pati interior del restaurant

Publicat el 12 de març de 2024 a les 13:34
Aconseguir taula al Celler de Can Roca és una gesta pràcticament impossible si no es passa per una llista d'espera que pot acumular fins a dotze o tretze mesos. Ara bé, per a un lladre, no va ser gens difícil entrar en un dels millors restaurants del món. El problema és que no ho va fer per menjar, sinó per robar. Segons informa el Diari de Girona, un home de 37 anys ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra després de robar quatre plantes de l'establiment gironí.
 
En concret, es va endur quatre bonsais valorats en 500 euros cadascun, fent un total de 2.000 euros, després de colar-se pel pati interior del restaurant. Vestit amb un xandall blanc i un barret, no va passar gens desapercebut per les càmeres del restaurant. El succés va ocórrer el passat 16 de febrer i els responsables de l'establiment van denunciar-ho a la policia catalana.

No va ser fins al passat 7 de març, a la mateixa Girona, on els Mossos van aconseguir identificar i detenir el responsable del robatori. Un dels fets més sorprenents de la investigació és que el lladre va haver de fer dos viatges per endur-se les quatre plantes, ja que les va robar de dues en dues. Va entrar i sortir sense problemes. Els bonsais també van ser recuperats pels Mossos i van ser retornats al Celler de Can Roca.

[plantillavirals]