El diari britànic The Guardian aborda l'auge de clubs de cannabis a Barcelona i assegura que el boom d'aquestes sales a la capital catalana ha acabat convertint l'estat espanyol en "l'Holanda del sud".
Segons el rotatiu, Barcelona està rivalitzant amb Amsterdam per convertir-se en "el cel dels fumadors" encara que l'Agència de Salut Pública ha proposat noves estrictes mesures per a regular els clubs de cannabis.
Mentre a Amsterdam, diu The Guardian, s'ha restringit la venda de cannabis, a l'estat espanyol han proliferrat els clubs, de 40 el 2010 a més de 700 actualment. A Catalunya s'hi trobaria la meitat d'aquests clubs, segons el diari anglès.
«The Guardian» parla de Barcelona com «l'Amsterdam del sud»
Societat
El diari britànic destaca que la capital catalana és la nova rival de la ciutat holandesa pels clubs de cannabis
ARA A PORTADA
-
-
Societat Associacions de famílies mouen fitxa per mantenir les colònies malgrat la protesta Gerard Mira
-
Terra Ho demostra el Meteocat: l'escalfament als Pirineus es dispara entre 1.500 i 2.200 metres Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Els Mossos als desnonaments: 713 dotacions d'antiavalots activades en cinc mesos David Cobo
-
Societat Mor l'Olga, una veïna de l'Hospitalet que va avisar que se suïcidaria abans que la desnonessin David Cobo
Publicat el
05 d’agost de 2014 a
les 14:02
Et pot interessar
-
Societat
Mor l’escriptor, periodista i crític teatral Marcos Ordóñez als 69 anys
-
Societat
S'inaugura a Barcelona l'exposició «Codi Gaudí» que permet entrar als edificis inèdits de l'arquitecte
-
Societat
L'autobús exprés X1 de Barcelona estira el recorregut fins a la Zona Universitària
-
Societat
El psiquiatre de Jonathan i Isak Andic afirma que anaven a la consulta «en estats diferents»
-
Societat
Un accident múltiple a l'AP-7 deixa cues quilomètriques durant hores
-
Societat
Com es va orquestrar el segrest de pel·lícula a l'AP-7 amb falsos policies?
