Un exalumne d'una escola de Montgat denuncia abusos sexuals d'un professor de religió

Un exalumne ha fet públic en les xarxes socials que el professor de religió entre els anys 1984 i 1985 es va masturbar davant seu

Publicat el 07 de febrer de 2019 a les 18:39
Una escola de Montgat (Barcelona) ha iniciat una investigació davant les manifestacions d'un exalumne sobre presumptes abusos fa 35 anys, ha informat el centre en un comunicat enviat a les famílies. Un exalumne ha fet públic en les xarxes socials que el professor de religió entre els anys 1984 i 1985 es va masturbar davant seu quan tenia 14 anys, ha publicat ElPeriódico.

L'Escola Mireia ha enviat una comunicació a les famílies en què assegura que, sense saber si l'acusació és certa o no, es mostra consternada i rebutja qualsevol tipus d'abús. Ha remarcat que l'actual direcció va prendre possessió del seu càrrec en 1990 amb el canvi de propietat i en cap moment fins avui havia estat coneixedora d'aquests fets, i ha iniciat un "procés immediat de recerca professional per la importància i gravetat de les afirmacions" .

L'escola ha dit que només ha pogut constatar que el professor va morir fa uns anys i que membres que formaven part de l'Associació de Pares d'Alumnes afirmen "no haver tingut mai notícies d'aquesta situació".

Ha remarcat que es tracta de "moments difícils" perquè el nom i prestigi de l'escola es poden veure afectats, ha agraït els missatges de suport, i ha subratllat que la direcció ni les persones que formen part de la comunitat educativa són responsables de qualsevol fet o situació que s'hagi pogut donar amb anterioritat.