El jutjat mercantil número 3 de Barcelona ha desestimat la demanda presentada per l'associació professional Elit Taxi contra Uber Systems Spain (Uber SS) per competència deslleial. El motiu principal és que "no queda provat que les exigències de llicència" que requereix el sector del transport siguin imputables a aquesta filial del grup i perquè hi ha problemes per identificar el beneficiari dels avantatges competitius.
El magistrat va ser qui va plantejar la qüestió prejudicial davant el Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE), que al desembre de 2017 va dictaminar que Uber és un servei de transport i que, per tant, se li podien exigir llicències i altres autoritzacions pròpies del sector. No obstant això, ara el jutge rebutja la demanda en considerar que no queda clar que Uber SS -una societat que dona suport al Grup Uber- sigui qui s'aprofiti de l'avantatge que suposa operar sense tenir la llicència necessària.
Un jutjat de Barcelona no creu que Uber faci competència deslleial al taxi
El tribunal afirma que "no queda provat que les exigències de llicència" que requereix el sector del transport siguin imputables a Uber
ARA A PORTADA
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 19 d’abril de 2018 a les 15:34
Et pot interessar
-
Societat Meta ha creat xatbots sexualitzats de Scarlett Johansson, Taylor Swift i altres famoses
-
Societat El temps d'aquest dimarts 2 de setembre: torna l'estabilitat
-
Societat Troben «restes humanes» en les vies d'un tren d'alta velocitat entre Madrid i Barcelona
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions