Una explosió en un immoble de Lleida provoca cinc ferits

Un dels afectats s'ha traslladat a l'hospital Vall d'Hebron i els altres a l'Arnau de Vilanova

Publicat el 02 d’agost de 2022 a les 05:47
Una explosió en un immoble al primer pis del número 4 de la plaça Sant Pere del barri de Secà de Sant Pere de Lleida ha provocat cinc ferits de diversa consideració. Els Bombers han apagat l'incendi després de rebre l'avís, dos minuts abans de les nou del vespre.

S'hi han desplaçat quatre dotacions, que estan revisant l'edifici, mentre que el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) hi ha enviat cinc unitats. Un dels afectats s'ha traslladat en estat greu a l'hospital Vall d'Hebron i els altres quatre es troben a l'Arnau de Vilanova.

L'alcalde accidental de Lleida, Toni Postius, ha explicat en declaracions a l'ACN que el bloc ha patit danys materials però no estructurals i calcula que, una vegada es retirin els vidres trencats, els veïns podran tornar a casa "les properes hores".

Mossos iniciarà ara una investigació per esclarir les causes de la deflagració.