L'avinguda Maria Cristina ha recuperat la festa de benvinguda del nou any després de la pandèmia. Unes 120.000 persones han seguit l'espectacle de focs artificials i campanades de llum organitzat per l'Ajuntament de Barcelona des de la plaça Espanya.
L'espectacle va començar una hora abans de la mitjanit. Posteriorment, es va oferir un muntatge de la companyia francesa Gruope F, dirigit per Christophe Berthonneau, i dedicat a l'agermanament entre pobles i la crida a l'entesa. Els principals protagonistes de la nit van ser els més de 200 drons que van sobrevolar el cel de la capital catalana durant 12 minuts.
El dispositiu policial a la zona ha comptat amb controls d'accés per evitar l'entrada de vidres i armes blanques, davant l'allau d'incidents d'aquest tipus dels últims mesos. Amb aquesta xifra d'assistència s'ha superat en 30.000 el total d'espectadors que s'hi van apropar el 2019, l'any previ a la pandèmia, en què van assistir 94.000 persones.
Unes 120.000 persones reben el 2023 a l'avinguda Maria Cristina de Barcelona
L'assistència supera en 30.000 el total d'espectadors que s'hi van apropar el 2019, l'any previ a la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 01 de gener de 2023 a les 09:17
Actualitzat el 01 de gener de 2023 a les 09:18
Et pot interessar
-
Societat Meta ha creat xatbots sexualitzats de Scarlett Johansson, Taylor Swift i altres famoses
-
Societat El temps d'aquest dimarts 2 de setembre: torna l'estabilitat
-
Societat Troben «restes humanes» en les vies d'un tren d'alta velocitat entre Madrid i Barcelona
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions