Segons informa Cuatro, la fundació Brigitte Bardot ha portat els fets a la justícia francesa. L'esportista està acusat de crueltat animal i es pot enfrontar a una multa de 30.000 euros. Larralde, que ha rebut molts comentaris amenaçadors per la seva actuació, ha admès l'error i s'ha mostrat penedit.âš ï¸ IMÁGENES DURAS âš ï¸
— PACMA (@PartidoPACMA) August 13, 2019
📠Arranca la cabeza a un gallo vivo con los dientes entre risas. Así de cruel y sádica es la diversión del campeón de pelota vasca, Bixente Larralde. Pura violencia hacia los animales.
La Fundación Brigitte Bardot (@FBB_PORTEPAROLE) ya lo ha denunciado. pic.twitter.com/rPsFgMQJQb
VÃDEO El PACMA denuncia un campió de pilota basca per arrencar d'una mossegada el cap d'un gall viu
El vídeo va ser gravar el juny de l'any passat, però la denúncia arriba ara
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2019 a les 14:55
El PACMA ha denunciat aquest dimarts el campió de pilota basca Bixente Larralde per arrencar d'una mossegada el cap d'un gall viu. El vídeo va ser gravar el juny de l'any passat, però la denúncia arriba ara, tal com ha explicat el partit animalista a través de Twitter. Les imatges, molt dures, mostren com el jove mossega el gall i li arrenca el cap entre riures dels seus companys.
Et pot interessar
-
Societat Trump critica la multa de Brussel·les contra Google i amenaça amb represàlies
-
Societat Un equip científic català treballa en un medicament per cremar greix sense canviar la dieta
-
Societat El temps del cap de setmana del 6 i 7 de setembre: cel ennuvolat arreu del país
-
Societat El metro de Barcelona obre dues «estacions fantasma»: quan i com s'hi podrà entrar?
-
Societat Els centres comercials on més s'incompleix la retolació en català
-
Societat Detenen un home que es disfressava per cometre agressions sexuals a Gavà