La vaga de controladors aeris a França ha obligat a les companyies a cancel·lar una quarantena de vols a l'Aeroport de Barcelona-El Prat, on es produeixen retards de fins a una hora als avions que enllacen amb França i amb destinacions del nord i del centre d'Europa.
Les companyies Ryanair, Vueling, Easy Jet, British Airways i Air France van cancel·lar aquest dimarts de manera anticipada un total de 39 vols entre El Prat i diferents punts d'Europa. La meitat de les cancel·lacions són enllaços amb París, Lió i Niça, i la resta són connexions amb Bèlgica, Itàlia, el Regne Unit i Irlanda.
La vaga de controladors aeris, que s'ha iniciat aquest dimecres de matinada, també està provocant retards en molts dels vols que connecten amb el nord i el centre d'Europa. La demora més important s'ha produït en un vol amb destinació a Londres, que havia d'enlairar-se del Prat a les 6.45 hores i que ha sortit a les 7.49 hores.
També hi ha hagut retards de més de trenta minuts en enllaços amb Brussel·les, Zuric, París i Düsseldorf. Les companyies aèries recomanen als passatgers que consultin amb antelació l'estat del seu vol perquè es poden produir noves cancel·lacions i més retards.
Vols cancel·lats i retards a El Prat per la vaga de controladors a França
Els afectats són avions que enllacen amb el nord i centre d'Europa i França
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2015 a les 07:45
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»