La companyia i AENA han atribuït els retards a la forta tempesta de divendres a la nit, de fet, totes les companyies del Prat van patir demores. Els passatgers que es queixen que la informació era escassa: "El personal està molt cremat i es limiten a dir que ells no saben res"crítiquen. La desconeixença fa que per exemple fos per "casualitat"que un passatger descobrís la sala VIP per retards que ha habilitat la companyia. "Estava quasi buida" explica "només la deuen fer ser servir quan un passatger es queixa massa" suposa.
Aquest passatger, que prefereix quedar en l'anonimat, explica que els problemes d'ahir no són excepcionals. "És una situació endèmica" afirma, afegint que tan ell com el seu soci han perdut més de 25 h en un sol mes a l'aeroport, "no és només el temps, he perdut reunions i feines" es lamenta. Segons ell, la majoria d'avions tenen sistemàticament un retard d'entre una i dues hores. Un temps calculat perquè no es pugui reclamar. També explica pràctiques irregulars per aconseguir que el retard no sigui tan notori "una vegada vaig estar-me una hora dintre l'avió abans que s'enlairés, en una altra ocasió, vam estar mitja hora volant sobre el Prat fins que van donar l'ordre d'aterrar", sense comptar amb els problemes amb els autobusos que els han de portar a l'avió que "són constants". Acaba afirmant que la companya "no valora per res el nostre temps".

Els retards d'aquest divendres
Mentiderots @vueling són les 00.21 i l'avió encara no ha sortit de BCN. Quasi 3 hores de retard!!!! pic.twitter.com/GvLBiHPKjL
— Bel Llodrà (@belll07) 22 de juliol de 2016