Les cancel·lacions i esperes han provocat les queixes dels passatgers, que han hagut de fer llargues cues als taulells de Vueling esperant una alternativa. Als volts del migdia hi havia retards superiors a l’hora de mitjana en la majoria de vols, tant en destinacions de curt com de mig radi.
Altres vols, com el de Vigo, a les 07.30 hores, o Birmingham, amb sortida a les 07.50 hores, acumulaven retards de gairebé tres hores. Mentre que els d’arribada, com el de Moscou a les 09.30 hores, no tenia previst aterrar fins passades les 11.

Un passatger mirant les pantalles d'informació a El Prat. Foto: ACN
Fonts d’Aena han explicat que els usuaris afectats per les incidències de Vueling han de fer arribar les seves queixes directament a la companyia a través dels taulells, on s’acumulen llargues cues, tot i que de moment s’estan fent amb ordre.
Dimarts passat, l’Agència Catalana de Consum (ACC) ja va demanar a Vueling que oferís explicacions per les nombres reclamacions dels usuaris per retards i cancel·lacions de l’aerolínia a l’Aeroport del Prat. La companyia ha atribuït aquests problemes a la vaga de controladors francesos.
Retard de 4 hores, de moment, a birmingham, vol cap a Barcelona, mai mes amb vueling#retrasosvueling
— David Martin (@davidmartin8476) 1 de juliol de 2016
Gracias Vueling por otro vuelo con retraso desde Amsterdam a Barcelona. #vueling #mugre
— Jordi Camarena (@jordicbe) 1 de juliol de 2016
@vueling flt barcelona 2 palermo gate changed 4 times flt still not boarding terrible service
— Shazia Rafi (@ShaziaZRafi) 1 de juliol de 2016