
Una de les sessions es va realitzar al Miracle
”Contingut digital” aquestes van ser les dues primeres paraules del curs d’estratègies de màrqueting digital, i han estat presents durant tot el curs, ja que generar bon contingut és el gran repte del món digital. Alhora, és important ser conscients que el món digital no és ni fàcil, ni ràpid, ni econòmic i a més requereix moltes hores, però al mateix temps hem de ser conscients que el món digital serà, en pocs anys, l’únic canal que donarà resultats.
”Internet no és de grans ni de petits, ni de joves ni de vells, és de ràpids o lents”
En el curs s’han definit els models de negoci, s’ha analitzat la digitalització actual de cada una de les empreses participants, s’ha incidit en la importància de definir objectius disruptius, somnis prou motivadors per treure el son, i s’han treballat les eines digitals per aconseguir-los. ”El curs m’ha servit per posar ordre als meus somnis, endreçar objectius i passar a l’acció a nivell digital”, comenta Anna Martin, @annapellsana, una de les assistents.
Inicialment el curs tenia 13 places però es va poder incloure una persona de més i, per tant, han estat 14 les persones que finalment han pogut seguir el curs, amb un perfil majoritàriament de microempreses, persones expertes en cada una de les seves activitats, però amb una inquietud en comú, la voluntat de seguir creixent tant professionalment com personalment. Ha estat un grup cohesionat per la confiança generada entre els participants, fet que ja ha permès crear aliances i col·laboracions puntuals en projectes concrets. “Un curs carregat d’energia i d’aprenentatge. Un gran curs per portar a terme els teus objectius”, comenta la Sílvia Soler de la Formatgeria del Miracle. És la confiança que som capaços de generar com a persones, el secret de les vendes de qualsevol activitat
El curs l’ha impartit el formador i #provocadordigital Lluís Serra, expert en formar i connectar persones amb les noves tecnologies, màrqueting digital, ecommerce i xarxes socials, i s’ha pogut realitzar gràcies a l’Institut per al desenvolupament de la formació i l’ocupació d’UGT, el Consorci de Formació Contínua de Catalunya i el Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
Â