Quina recerca es fa al Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya? Com pot la ciència forestal contribuir als objectius de desenvolupament sostenible? Quins temes són d'interès?
Per respondre a aquestes i altres preguntes, el CTFC ha organitzat un seminari sobre Ciència forestal pel proper 20 de novembre, a la sala polivalent de Solsona a partir de les 17h.
Per part del CTFC, hi participaran Gerard Bota, expert en biodiversitat; Mireia Pecurul, experta en governança forestal; Míriam Piqué, experta en gestió forestal sostenible, i Pere Rovira, expert en sòls i adobs. També hi participaran Nil Ballarà, promotor de Deixant empremta, i Sònia Genestar, artista local que desenvoluparà un treball plàstic durant la sessió.
La sessió es farà en format participatiu entre les persones ponents i les assistents. La discussió es farà acompanyada d'una degustació de vi del Celler del Miracle (Solsonès), que explicarà el seu projecte en termes de sostenibilitat.
El seminari està organitzat pel CTFC i Deixant empremta, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Solsona, en el marc de la Setmana de la Ciència 2021.
L'activitat és gratuïta. Cal inscripció prèvia a comunicacio@ctfc.cat
El CTFC organitza un seminari sobre ciència forestal a Solsona
Societat
Serà el proper dissabte, 20 de novembre, a la sala polivalent de Solsona, en el marc de la Setmana de la Ciència 2021
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Reconeixement al trabucaire Vicenç Vendrell en l'inici de la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
-
Cultura i Mitjans Solsona proclama el nou pubillatge amb el relleu d’ambaixadors de la Festa Major 2026 Ramon Estany Montanyà
Publicat el
11 de novembre de 2021 a
les 16:46
Actualitzat el
11 de novembre de 2021 a les
16:51
Et pot interessar
-
Societat
Solsona ajorna el castell de focs de la Festa Major per l’activació del nivell 3 del Pla Alfa
-
Societat
El Taller Sampons de Solsona cedeix el seu fons documental a SEAT Històrics
-
Societat
Can Solvi de Solsona traspassa la botiga de Manresa als responsables de la Masia l'Abadal
-
Societat
La Fura: 20 anys deixant petjada
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès resol les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027
-
Societat
Es necessiten tres monitors de menjador escolar per a les escoles d’Aiguadora, Ardèvol i Llobera
