La Fundació Grífols atorga tres premis en aquest certamen, per valor de 5.000, 2.500 i 1.000 euros, respectivament, al qual poden optar tots els centres d'ensenyament d'Espanya que imparteixin Educació Primària, ESO, Batxillerat, Educació Especial o Formació Professional. Els noms dels premiats es donaran a conèixer el 15 de febrer, però, en tot cas, el fet de trobar-se entre els 5 finalistes ja té un gran mèrit.
El PTT de Sant Celoni entre els finalistes als premis «Ètica i Ciència» que atorga la Fundació Grífols
El centre celoní participa amb un projecte sobre Resistència Antimicrobiana elaborat en col·laboració amb l'Institut de Salut Global de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Així es prepara el millor pastís de formatge de Catalunya, fet al Baix Montseny Bernat Castanyer Colomer
-
Alexandra Navarro: «A la pastisseria Sant Llehí volem demostrar que la xocolata pot ser divertida» Redacció
-
-
Continua el sondeig d'aigua de Font Agudes a Arbúcies: «Fan negoci amb un recurs de tots» Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el 06 de febrer de 2022 a les 00:40
El PTT de Sant Celoni es troba entre els 5 finalistes als premis "Ètica i Ciència" que la Fundació Grífols atorga cada any entre els centres d'ensenyament participants que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica, la tecnologia i la societat. El centre celoní participa amb un projecte sobre Resistència Antimicrobiana elaborat en col·laboració amb l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal).
Et pot interessar
-
Reintrodueixen quatre òlibes petites a Sant Hilari
-
Tot a punt per a la Festa de l'Ajust i la Fira del Monestir de Breda
-
Hostalric destinarà 25.000 euros als pressupostos participatius
-
Èxit d'assistència a la final del Campionat de Bàsquet Cadet Femení a Llinars
-
Esport, pensament crític i futur laboral a la programació juvenil de Sant Antoni de Vilamajor
-
Indignació a Breda per una operació d'incògnit dels Mossos: «Han vingut a fer calés»