El cartell del Festival Acústica de Figueres ha anunciat aquest dilluns les incorporacions de Joan Colomo, Lola Beltran i Xarim Aresté, que estrenaran el nou escenari de la balconada del Teatre Jardí. En altres espais també es podran veure els DJ’s Miqui Puig i Adrià Giner, i la cantant Marion Harper. Aquests artistes se sumen als ja confirmats pel festival, com Kiko Veneno, Macaco, Adrià Puntí o Sidonie, que seran a la capital de l’Alt Empordà de l’1 al 4 de setembre.
Pel que fa a les noves confirmacions, Joan Colomo presentarà en format acústic el seu darrer disc Sistema. La líder de Pastora, Dolo Beltran, acompanyada del guitarrista Jordi Busquets, oferirà un recital en format íntim on repassarà noves cançons en solitari i els grans èxits de Pastora. El guitarrista de Flix, Xarim Aresté presentarà el seu segon disc La Rosada guardonat com el millor disc de pop-rock de l’any 2015 dels Premis Enderrock.
L'Acústica 2016 incorpora el músic de Sant Celoni Joan Colomo
El festival de Figueres, que també tindrà a Dolo Beltran i Xarim Aresté, estrenarà un nou escenari a la balconada del Teatre Jardí
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2016 a les 14:07
Et pot interessar
-
Cultura Sant Julià d’Alfou celebra la Festa Major amb activitats per a tota la família del 25 al 27 de juliol
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana al Baix Montseny: 11, 12 i 13 de juliol de 2025
-
Cultura Tornen les Nits a la Fresca de Sant Hilari amb música en directe
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana al Baix Montseny: 4, 5 i 6 de juliol de 2025
-
Cultura Tornen els Dijous a la Fresca de Sant Celoni amb música i teatre
-
Cultura Gastronomia, concerts i artesania a La Vesprada de Llinars