Del 16 al 22 de setembre a Catalunya se celebra la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura i Riells i Viabrea també hi participarà. Durant aquesta setmana es promouen els hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric. És a dir, qualsevol tipus de mobilitat que s'allunyi dels vehicles que necessiten combustibles fòssils per a funcionar. A més, també es pretén conscienciar a la població dels beneficis que aporten aquests canvis així com la millora de la qualitat de l'aire, la reducció dels nivells contaminants o la millora dels espais públics. Enguany s'ha escollit el lema "Combina i mou-te!" per tal de promoure un estil de vida més saludable, sostenible i segura.
Des de l'Ajuntament de Riells i Viabrea es proposa un seguit d'activitats centrades en els joves del municipi per tal de potenciar la seva conscienciació i col·laboració. Així com remarcar els aspectes més rellevants de la campanya impulsada des de la Generalitat de Catalunya.
La participació en aquestes activitats serà grupal en equips de com a mínim 3 membres. Per potenciar la implicació, es donarà a tots els participants una bossa amb el lema de la campanya, i premis de més rellevància pels participants de major incidència. Per aquest motiu es realitzarà un rànquing de puntuacions anomenat "Rànquing de la Mobilitat" que s'actualitzarà diàriament amb les puntuacions que els participants aconsegueixin a través de la seva implicació.
La mobilitat sostenible, el benestar dels veïns i la millora mediambiental són un dels eixos principals sobre els quals es treballa des del consistori.
«Combina i mou-te!» el lema de l'Ajuntament de Riells i Viabrea per promocionar la mobilitat sostenible
Societat
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de setembre de 2018 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament contra el desnonament de la Moreneta: «Hi ha alternatives»
-
Societat
Anuncien la reforma del parc de Bombers de Sant Hilari Sacalm
-
Societat
Sant Celoni rebubica l'espai gos després de les queixes veïnals
-
Societat
L'empresa ACIN al punt de mira: Arbúcies demana controls del Govern
-
Societat
Comiat final als barracons: Sant Feliu tindrà nova escola
-
Societat
La Diputació busca empreses per retirar amiant del Montseny i el Montnegre
