Els Bombers de la Generalitat han treballat també en un incendi la indústria química Depurwoda de Sant Feliu de Buixalleu ubicada al carrer Ter del polígon de Gaserans, del qual s’ha rebut l’avís a les 12.50 hores. En aquest cas, s’ha cremat la goma d’una cinta transportadora de ferro. Com a mesura preventiva, s’ha desallotjat la mateixa indústria, així com també les naus veïnes. Però, en poca estona han pogut reprendre l’activitat amb normalitat.
Un dels treballadors de la nau afectada ha resultat afectat menys greu per intoxicació i ha estat evacuat amb l’ambulància del SEM a l’hospital Sant Caterina de Salt. En l’incendi han treballat cinc dotacions dels Bombers i ràpidament, al voltant de les 13.20 hores, ja l’han pogut donar per controlat.
Intoxicat per l'incendi en una indústria química de Sant Feliu de Buixalleu
S’ha cremat la goma d’una cinta transportadora de ferro
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2014 a
les 15:52
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
