En aquesta línia han manifestat que han s'ha enviat una carta a l'alcalde de Sant Celoni demanant disculpes "per no haver vist els perjudicis de gènere que podia ocasionar". Segons la UFEC la intenció de la campanya era promocionar la pràctica de l'esport de manera global ara que s'acosta el bon temps. També s'ha manifestat que la Unió de Federacions Esportives de Catalunya és una entitat sense ànim de lucre que creu molt en el tema de la igualtat "i en som molt sensibles". El fet que el logotip de l'Ajuntament sortís en l'anunci és per la titularitat municipal de l'equipament esportiu que gestiona la UFEC des de l'any 2001.
Dimecres passat, 1 de maig, la CUP de Sant Celoni ja va fer una piulada expressant la seva indignació cap a l'Ajuntament de Sant Celoni per l'anunci "Ja prou de pressió estètica cap als nostros cossos", va dir Mariona Pascual, cap de llista de la CUP.
És indignant que l'ajuntament de #SantCeloni firmi aquest cartell. Ja prou de pressió estètica cap als nostres cossos! Amb o sense curves, amb o sense biquini gaudirem dels nostres cossos #StopMasclisme #Feminisme pic.twitter.com/kr8feaIPVy
— Mariona Pascual (@apam84) 1 de maig de 2019