L'Ajuntament de Sant Celoni té un nou habitatge per a programes socials

Ha ampliat el conveni amb l'Agència d'Habitatge de Catalunya (AHC)

Publicat el 25 de setembre de 2014 a les 16:07
Signatura del contracte d`arrendament. Foto: Aj de Sant Celoni

L'Ajuntament de Sant Celoni i l'Agència de l'Habitatge de Catalunya (AHC) han ampliat el conveni de col·laboració que mantenen des del 2012 incorporant un nou habitatge propietat de l'AHC  al dos ja conveniats anteriorment, per destinar a programes socials. E l Ple municipal va aprovar per unanimitat aquest dilluns 22 de setembre l'ampliació del conveni amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.
 
A més d’aquests 3 habitatges l'Ajuntament compta amb 6 habitatges més, en el marc del projecte Lloguer segur, assolint-se per tant la xifra de 9 habitatges que es destinen a atendre situacions socials desafavorides de famílies del municipi.
 
Pels propers mesos es preveu una dotació de dues unitats més, de propietat municipal. Des de l’Ajuntament es continua treballant per poder comptar amb més habitatges socials dins de les diferents actuacions que proposa el Pla Local d’Habitatge 2012-2017.