L'Ajuntament de Vallgorguina segueix sense telèfon quatre dies després de l'avaria

Divendres a la tarda Movistar es va comprometre a solucionar-la, cosa que fins ara no ha fet

Publicat el 20 de març de 2017 a les 07:00
Quatre dies de detectar-se una avaria en la centraleta de telèfons de l'Ajuntament de Vallgorguina que els ha deixat sense comunicació a través d'aquest mitjà, la companyia Movistar segueix sense solucionar-la, segons que han informat a primera hora d'aquest matí fonts municipals a NacioBaixMontseny. Malgrat que l'empresa de telefonia divendres a la tarda es va comprometre a arreglar-la no sense abans assegurar que la competència sobre aquesta centraleta era Vodafone, i aquesta altra companyia dir el mateix però en sentit contrari.

Les fonts municipals consultades han expressat una vegada més la seva indignació amb el tracte que estan rebent i manifesten que en la darrera comunicació mantinguda amb Movistar els han contestat que "vindran quan puguin". L'avaria es va detectar la tarda-nit de dijous i mentrestant no se soluciona si algun veí o veïna de Vallgorguina té una urgència pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals al número de telèfon 670224763.
 

Terminal de l'Ajuntament de Vallgorguina Foto: NBM