Indignació de l'equip de govern de l'Ajuntament de Vallgorguina per l'avaria tècnica de telèfon que ha afectat la centraleta i que des d'ahir a la tarda-vespre ha deixat sense comunicació les oficines municipals. Fontsa del govern han dit a NacióBaixMontseny que les companyies Movistar i Vodafone es passen la pilota i es treuen les puces de sobre dient que "l'avaria és de l'altra companyia".
En qualsevol cas, l'Ajuntament de Vallgorguina paga a Movistar el servei de telefonia. Sembla que després de molt reclamar hi ha la possibilitat que Movistar, finalment, es farà càrrec de solucionar l'avaria. Mentrestant, si algun veí o veïna de Vallgorguina té una urgència pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals al número de telèfon 670224763.
L'Ajuntament de Vallgorguina sense telèfon per una avaria des d'ahir a la tarda
Movistar i Vodafone es passen la "patata calenta" mútuament per no fer-se càrrec de l'avaria
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2017 a les 14:30
Et pot interessar
-
Societat Com funcionen els nous contenidors de Riells i Viabrea?
-
Societat El nou director esportiu del BAXI Manresa és de Sant Celoni
-
Societat Aquests són els 9 refugis climàtics de Sant Celoni per aquest estiu
-
Societat En marxa les obres al Mercat de Sant Celoni
-
Societat El millor coneixedor de Catalunya és del Montseny
-
Societat No deixis que et piqui: sis consells per evitar i combatre el mosquit tigre