La idea va sorgir ja a l'estiu quan les dues empreses van crear l'exitós gelat de cervesa. "Birrum ens serveix la base i nosaltres hem investigat com fer-ho possible a base de formulació i assaig/errada amb tots els inconvenients que suposa barrejar la cervesa amb la xocolata, però estem contents amb el resultat", ha explicat Marc Rodellas.
Pel cerveser Jordi Pastells aquesta nova sinèrgia suposa anar més enllà de fer cervesa i fer entendre a la gent que a banda de poder-la beure també es pot menjar "És obrir el ventall comercial entre dues empreses del poble que busquem l'excel·lència, la motivació i l'exigència a l'hora de produir. Per això fem que passin coses".
Pastells té el convenciment que la col·laboració entre Rodellas i Birrum no s'ha d'acabar aquí perquè "això també és crear marca Sant Celoni i posar el poble al mapa. És tenir la idea, parlar-la i crear-la".
Ara, tots plegats esperen que sigui una de les sensacions gastronòmiques d'aquest Nadal, com ho va ser el gelat a l'estiu.

Torró de cervesa Birrum Avaritia Foto: Carles Reberté