Vuit miralls de trànsit trencats a dues urbanitzacions de Sant Pere de Vilamajor

Els actes de vandalisme han tingut lloc a les urbanitzacions de Can Vila i Can Ram

Publicat el 07 de juny de 2017 a les 12:54

La Guàrdia Municipal ha detectat que la matinada del diumenge 29 de maig hi va haver diversos actes de vandalisme als barris de Can Vila i de Can Ram. Els desperfectes que produïts van ser el trencament de vuit miralls de trànsit situats en diferents cruïlles d'aquestes urbanitzacions de Sant Pere de Vilamajor.

Concretament un mirall al Carrer Torres i Bages amb Carrer Pompeu Fabra, dos miralls, al carrer Balears amb carrer Pompeu Fabra, un altre situat al carrer Rosa Sensat amb carrer  Rubió i Ors, un més al carrer Pompeu Fabra amb el carrer Rosa Sensat, un al carrer Doctor Trueta amb carrer Jacint Verdaguer  i Carrer Pompeu Fabra i finalment un altre situat al carrer Balears amb el carrer Menorca.   

Les tasques de reposició de nous miralls en aquestes cruïlles tindrà un cost aproximat de 650 euros per a les arques municipals. Des de l'Ajuntament, s’agraeix la col·laboració veïnal per afrontar la problemàtica del vandalisme i posa a disposició el número de la Guàrdia Municipal, el 605 913 434 (24h), per si algun veí pot aportar informació dels autors de la bretolada.