Per votació popular, les obres i espectacles que els berguedans han triat perquè es representin des d'aquest dissabte i fins el 25 de setembre al Teatre Municipal de Berga són “Només som dones”, “iTime”, “Zaquizami” i “Entredos”. Aquestes han estat les propostes més votades entre les 66 persones que han depositat les seves butlletes a les urnes ubicades al Teatre, a la Biblioteca Ramon Vinyes i Cluet i a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
El "Programat', tal com ja es va anunciar, començarà aquest dissabte a les 22.00 hores amb l'espectacle “Només són dones”. El preu d'aquesta obra multidisciplinària i representada per Míriam Iscla, Sol Picó i Maika Makovski serà de 18 euros i 15 pels menors de 25 anys. Segons ha informat l'Ajuntament de Berga, es tractarà d'un homenatge a totes les lluitadores i heroïnes condemnades al silenci, a través de la qual s'aprofundirà en la memòria històrica com a clau per mirar el futur.
Durant els darrers mesos, la ciutadania de Berga ha decidit per 49 a 20 vots que l'obra de teatre fos “iTime”, que es podrà veure el 25 de setembre; que en dansa l'espectacle guanyador fos “Zaquizami”, que és una representació de dansa familiar que es podrà veure el 25 de juny; i que finalment, en la categoria de circ, per 38 a 37 vots es portés a Berga “Entredos” el proper 3 d'abril.
Berga portarà al teatre l'obra «iTime», l'espectacle de dansa «Zaquizami» i de circ «Entredos»
Cultura
“Només som dones” iniciarà aquest dissabte el "Programat', que finalitzarà el 25 de setembre
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
17 de febrer de 2016 a
les 13:16
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
