El Cicle Gaudí portarà, el proper dijous al Teatre Patronat de Berga, la pel•lícula “Estiu 1993”, dirigida per Carla Simón. Un film inspirat en la vida de la realitzadora barcelonina que va perdre els seus pares quan tenia sis anys, a causa del virus de la sida. La pel·lícula explica com la protagonista va haver de trobar el seu espai al món a través d’una nova família formada pels seus oncles materns i la seva cosina. En conjunt, doncs, un film que parla sobre la difícil infància d’una nena que aprèn a encaixar en un món rural mentre supera al mort de la seva mare.
De fet, “Estiu 1993” és la primera pel•lícula de Simón, que serà l’encarregada de representar Espanya als Oscars de Hollywood. Es projectarà dijous 19 d’octubre a les 20.30 hores al Teatre Patronat amb un preu d’entrada general de 4 euros, tot i que amb descomptes pels titulars del Carnet Jove i socis del Club Vanguardia.
El Cicle Gaudí porta la pel·lícula «Estiu 1993» al Teatre Patronat de Berga
Cultura
El film es projectarà el proper dijous 19 d'octubre a les 20.30 hores
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
17 d’octubre de 2017 a
les 17:14
Actualitzat el
17 d’octubre de 2017 a les
17:18
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
