El món fantàstic d'“Entredos” està a punt d'arribar a Berga. Serà aquest proper diumenge 3 d'abril a les 18.00 hores al Teatre Municipal, fusionant teatre gestual, circ aeri, dansa i manipulació d'objectes, en un espectacle que es promet espectacular, tant per la història que explica, com per la posada en escena de tots els elements.
“Sona el despertador, m'aixeco del llit i, com cada dia, em preparo el cafè. De sobte, a la meva mà, en lloc de la tassa, hi apareix una sabata...”, avança el resum de l'obra. Un espectacle visual, fresc, divertit, poètic i tendre, en què es combina el món dels somnis, l'imaginari i la realitat. Una realitat màgica i absurda, poètica i còmica, apta per a tots els públics, i totalment fantàstica.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DQHd3fPlFtM[/youtube]
El món fantàstic d'«Entredos» arriba a Berga sumant espectacle i circ aeri
Cultura
L'obra es representarà diumenge al Teatre Municipal de Berga
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
31 de març de 2016 a
les 10:38
Et pot interessar
-
Cultura
El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
