[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Knfebv1gFKo[/youtube]
La temporada dels Castellers de Berga aquest 2014 ha estat francament bona, si es té en compte la seva joventut i relativa experiència. Per això, d'entre tots els castells que aquest passat any han alçat, n'han destacat 21, que han inclòs al vídeo resum de l'any.
En aquest, es poden veure alguns dels millors moments de la colla, que ha consolidat el 4 de 7 i el 4 de 7 amb agulla durant un any que ha estat intens. A més, han recordat l'estrena del primer 7 de 7 a la Diada dels Quatre Fuets, i el moment de completar el seu primer 3 de 7 amb agulla. L'actuació dels berguedans a la V humana de l'11 de setembre a Barcelona també va ser un dels moments més emotius per a la colla, que va alçar un pilar i un 4 de 7 al mig de la Gran Via de la capital catalana.
En general, "una gran temporada", segons afirmen els mateixos Castellers de Berga, què s'ha pogut realitzar gràcies al suport i compromís de tots.
ARA A PORTADA
-
Què està passant amb Aliança Catalana a Berga? L'aterratge de Judit Vinyes obre una disputa interna Lídia López
-
-
-
El Projecte Prisma clou consolidant els models de bioeconomia circular a partir de la fusta Redacció
-
El Berguedà recaptarà fons per la Marató amb activitats com bingos, àpats populars i una baixada de torxes Lídia López
Publicat el 01 de gener de 2015 a les 19:56
Actualitzat el 04 de gener de 2015 a les 20:24
Et pot interessar
-
Cultura
El Petit Príncep al planeta de la caspa
-
Cultura
El dia que a París es va parlar de la Patum de Berga
-
Cultura
La plaça de Sant Pere protagonitza el format pels 20 anys de la Patum com a Patrimoni de la Humanitat
-
Cultura
Un concert, una exposició i funcions especials: així celebra la Farsa els 125 anys de Pastorets a Berga
-
Cultura
La memòria del barri, a través de fotografies: Berga busca imatges de Santa Eulàlia
-
Cultura
Del món a Sant Francesc: una exposició reuneix una cinquantena d'obres i projectes de Slim Safont
