La Comparsa de Vestidors de Plens i Maces, seguint amb els actes de celebració del 400 (+1) aniversari, comunica a través d'un comunicat que s'obre el termini per inscriure's en el sorteig dels diferents salts que enguany s'ofereixen. Tal com es fa des del 2017 es posaran a sorteig 40 salts de Plens (20 per dijous i 20 per diumenge) als que aquest any s'afegeixen 16 de Maces de lluïment (8 de dijous i 8 de diumenge) i 5 salts de Maces Plenes (3 dijous i 2 diumenge). Per inscriure's en el sorteig, cal presentar instància genèrica a l'Ajuntament de Berga i es pot fer via telemàtica si es disposa de certificat digital (enllaç aquí) o de manera presencial descarregant la instància (enllaç aquí) i portant-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament. La data del sorteig serà comunicada pròximament des del mateix consistori.
Es poden inscriure al sorteig, totes aquelles persones majors d'edat que desitgin optar a un d'aquests salts, posant a l'apartat "Sol·licito" del document els salts als quals es vol optar per ordre de preferència. Si un cop realitzat el sorteig, a alguna persona li hagués tocat més d'un salt (per exemple: Lluïment i salt de Plens...) se li assignaria automàticament el salt assenyalat com a primera opció en el moment de fer la inscripció, quedant lliure l'altre salt per a una altra persona inscrita. En el cas d'optar per un salt de Plens, s'haurà d'aportar també, nom, cognoms i DNI de la persona que farà d'acompanyant del saltador/a.
La inscripció en el sorteig només la podrà realitzar la persona interessada a obtenir el salt, no està permesa la inscripció de terceres persones. Si el nombre de demandes és menor al de salts disponibles, s'assignaran automàticament entre les persones sol·licitants. El resultat del sorteig es farà públic el mateix dia pels canals de comunicació habituals. Un cop dut a terme el sorteig, l'assignació dels salts serà nominal i intransferible, no essent possible canviar ni de dia ni de salt. Les persones inscrites que no hagin estat guanyadores, passaran a una llista d'espera per cobrir les possibles places vacants en cas de renúncia o d'incompliment d'alguna d'aquestes mesures.
Les persones guanyadores del sorteig (i els seus acompanyants en el cas del salt de Plens), hauran d'assistir obligatòriament els assajos i/o formació necessària per garantir el correcte desenvolupament dels salts. La no assistència implica necessàriament la renúncia al salt. Els saltadors i acompanyants hauran de tenir un comportament adequat i estar en condicions òptimes per poder efectuar el salt. En cas contrari, se li retirarà el salt que passarà a ser gestionat per la comparsa.
En les properes setmanes s'informarà a través dels diferents canals de la comparsa de les dates i horaris dels assajos/ formacions i dels diferents actes que es portaran a terme en la celebració del 400 (+1) aniversari.
							
																					
																Obert el sorteig dels salts de Plens i de Maces de la Patum 2022
Des d'aquest divendres, es pot optar a 40 places de Plens, 16 de Maces de lluïment i 5 de Maces plenes
ARA A PORTADA
- 
													L'Ajuntament de Gironella sol·licitarà personar-se com a acusació popular en el cas d'agressió sexual a una menor Redacció  
- 
													Som el que mengem (debat entre el cuc d'una castanya i el cuc d'un rovelló) Xavier Gonzàlez-Costa | Bet Calderer  
- 
													
													
															  
- 
													
													
															  
- 
													Les entitats ecologistes del Berguedà presenten al·legacions contra la central reversible de la Baells Lídia López  
Publicat el 08 d’abril de 2022 a les 18:30
										Actualitzat el 08 d’abril de 2022 a les 18:39
									
								Et pot interessar
- 
												 Cultura
												Roser Comas descobreix el passat inèdit de Bagà en una nova publicació historiogràfica sobre la vila Cultura
												Roser Comas descobreix el passat inèdit de Bagà en una nova publicació historiogràfica sobre la vila
- 
												 Cultura
												El Departament de Cultura destina 140.000 euros a la restauració urgent de l'església de Cal Pons Cultura
												El Departament de Cultura destina 140.000 euros a la restauració urgent de l'església de Cal Pons
- 
												 Cultura
												«Clavells, digueu», d'Eva Ortega: sembrar bellesa enmig del desconcert personal Cultura
												«Clavells, digueu», d'Eva Ortega: sembrar bellesa enmig del desconcert personal
- 
												 Cultura
												Els Nans de Puig-reig estrenen el nou ball musicat per Josep Maria Conangla Cultura
												Els Nans de Puig-reig estrenen el nou ball musicat per Josep Maria Conangla
- 
												 Cultura
												La Patum s'exposa al Mondiacult 2025 Cultura
												La Patum s'exposa al Mondiacult 2025
- 
												 Cultura
												L'ego, de Freud a Hansi Flick Cultura
												L'ego, de Freud a Hansi Flick

 
															 
															 
															 
															 
															