Poesia, art i opinió ompliran el Teatre de Berga amb «La Bohèmia»

Cultura

De bohemis, assegura la companyia, tothom n'ha estat en alguna ocasió

Publicat el 28 de juny de 2016 a les 14:20
Actualitzat el 28 de juny de 2016 a les 14:24
Poesia, art i opinió seran els tres ingredients que ompliran, aquest dissabte 2 de juliol, el Teatre Municipal de Berga en l'espectacle “La Bohèmia”, que es portarà a terme a les 12.00 del migdia. 

Segons ha informat l'Ajuntament, es tracta d'un “viatge despullat” a l'essència de la bellesa i amb una “sensibilitat extraordinària” perquè, tal com diu, de bohemis, tothom n'ha estat en alguna ocasió o d'alguna manera determinada. I en el marc d'aquesta combinació explosiva, la bogeria, la fragilitat, la tremolor, la revolució, el surrealisme, la picardia i l'amor ompliran, conjuntament amb llibertat, record, ruptura i anhel, l'escenari. 

Serà, expressa la companyia, un “recorregut senzill, alhora que agosarat” per com entenen que és una manera molt característica de conviure, sentir i compartir. Un espectacle que transmetrà passió per l'art, la cançó i la bellesa, en un “petit esbós” d'una època, d'un estil, d'una música i d'una manera de fer que tothom, alguna vegada, ha sentit.

Les entrades per a l'obra es podran reservar a l'Oficina de Turisme, o a un preu de 10 euros a la taquilla. 
Escull Berguedà com la teva font preferida de Google