L'Ajuntament de Gironella ha obert aquest dilluns dos nous processos de selecció per formar part del personal municipal. Un dels llocs de feina és per a un auxiliar de tècnic dinamitzador del Casal de la Gent Gran, mentre que els altres dos, per cobrir dues vacants d'oficial de primera a la brigada municipal durant 12 mesos.
En el cas de la plaça de dinamització, es demana formació mínima de cicle formatiu de grau superior relacionat amb l'àmbit social, i s'ofereix un contracte de 30 hores per setmana durant tres anys, sis de les quals es prestaran a Casserres. Sobre aquests, la regidora de promoció econòmica i ocupació, M. Àngels Sallés, ha indicat que les funcions seran les de coordinar i dinamitzar el casal, que es va inaugurar l'octubre del 2010 i que ha esdevingut un dels punts més importants d'activitat de la gent gran al municipi.
Pel que fa a la segona convocatòria, destinada a cobrir la plaça de dos oficials per a la brigada, les persones seleccionades complementaran les places de peó del programa Inclou que van començar a treballar el passat dimarts 1 de març. Les seves principals tasques seran fer més accessibles les voreres i construir-ne de noves en barris que tinguin mala accessibilitat.
Gironella convoca tres nous llocs de feina per a personal municipal
Economia
L'Ajuntament obre convocatòria per a un tècnic de dinamització del Casal de la Gent Gran i dos oficials de la brigada
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
07 de març de 2016 a
les 16:26
Et pot interessar
-
Economia
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Economia
Pirineu Viu rebutja l'ampliació de la C-16 perquè «promou el model d'especulació»
-
Economia
El Govern aposta per una fórmula publicoprivada per transformar la C-16 entre Berga i Bagà
-
Economia
La patronal del Berguedà es mulla per la central de la Baells: «És una oportunitat estratègica»
-
Economia
Els empresaris reclamen al Govern que desencalli el polígon d'Olvan
-
Economia
Primera Fira de la Formació i l’Ocupació del Berguedà: tot el que has de saber
