L'Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADBerguedà) ha proposat a l'empresariat de la comarca que participi directament en la programació i disseny dels seus projectes de formació i qualificació. Per això, està realitzant diverses trobades i reunions sectorials per elaborar, conjuntament, un pla que s'adeqüi a les seves necessitats.
De fet, durant aquest estiu, aquesta institució viurà un procés d'ordenació d'aquest tipus d'oferta. No obstant, ja té algunes de les seves principals línies establertes. Entre aquestes, de cara al proper curs escolar 2015-2016 tirarà endavant un programa per a auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic dirigit a joves d'entre 16 i 21 anys; cursos de preparació de les proves d'accés a cicles formatius de grau mitjà i superior; un programa formatiu de creació i gestió de pàgines web, i un curs especialitzat en oficis del sector tèxtil, per exercir com a contramestre, encarregat de filatura i teixidor.
Per altra banda, en el marc del programa Garantia Juvenil, també s'estan preparant tot un conjunt de projectes orientats a joves d'entre 16 i 30 anys en situació d'atur. Aquests combinen classes teòriques i formació pràctica; i iniciatives per a aturats vinculades a obtenir els certificats de professionalitat.
A més, per primera vegada, l'Agència també s'ha pogut presentar a la convocatòria de Formació Contínua, del Consorci de Formació Contínua de Catalunya, amb un projecte de formació transversal.
L'oferta formativa de l'Agència s'obre al teixit empresarial
L'ADBerguedà realitza reunions sectorials per valorar la necessitat formativa d'empresaris
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2015 a
les 15:45
Actualitzat el
14 d’agost de 2015 a les
15:53
Et pot interessar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
