Surt la convocatòria dels 15 Plans d'Ocupació congelats per irregularitats

Les persones interessades es poden inscriure des d'aquest dimecres 11 de novembre fins el 25 del mateix mes

Publicat el 10 de novembre de 2015 a les 13:05
La convocatòria dels 15 Plans d'Ocupació a l'Ajuntament de Berga que s'havien demorat a causa d'irregularitats, ha sortit publicada, finalment al BOP, aquest dimarts al matí, segons ha informat el consistori berguedà. Aquests 15 llocs de treball s'havien d'aprovar al març, però la seva primera designació va ser anul·lada pel secretari, després de veure que no es complien les bases de publicació en un butlletí oficial, i que el procés selectiu no s'havia realitzat de manera correcta. 

Davant d'aquesta situació, i amb el canvi de govern a l'Ajuntament, la nova regidora de Recursos Humans, Sílvia Armengou, va tornar a començar des del principi la convocatòria, per tal de fer el possible per no perdre la subvenció i que, com a molt, el mes de gener, aquests poguessin començar. 

Aquests 15 llocs de treball a l'Ajuntament de Berga s'engloben dins del marc del Pla d'Ocupació Local de suport a la prestació dels serveis públics locals i manteniment d'equipaments i infraestructures, i estan subvencionats per la Diputació de Barcelona. A més estan destinats a persones a l'atur, i pretenen ser una porta d'entrada al mercat laboral per a les persones participants. En aquest sentit, i segons ja va explicar la regidora al darrer Ple municipal, els seus beneficiaris rebran sous de 1.470 euros, una quantitat que va considerar suficient per “deixar respirar” les persones a qui se'ls hagin concedit, amb possibilitat d'estalviar per quan aquests s'acabin. 

Pel que fa als perfils, es busca un assessor tècnic en remunicipalització de serveis, un assessor legal en aquest mateix aspecte, un agent de desenvolupament d'horts urbans i periurbans, un dinamitzador cultural per al projecte Berga Ciutat Escenari, un dinamitzador del món educatiu, un promotor integral de la millora del barri antic, un dinamitzador turístic, un coordinador del projecte d'arxiu i digitalització, dos ajudants d'arxiu i digitalització, dos agents solidaris d'intervenció familiar, un animador de lectura, un ajudant tècnic en tramitació electrònica i seu electrònica, i un dinamitzador d'arxiu i processos administratius, que pugui fer suport als programes inclosos dins d'aquests plans d'ocupació. 

Les persones interessades en participar en el procés selectiu s'hauran d'adreçar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana a partir d'aquest dimecres i fins el 25 de novembre, amb una fotocòpia del NIF o NIE, un currículum, un original o còpia compulsada de la documentació acreditativa d'inscripció al Servei d'Ocupació de Catalunya, i un original o fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per valorar el concurs.
 

Consulta tota la informació