El berguedà Franc Serra, cinquè al Superprestigio of the America's

El pilot era la primera vegada que participava a la cursa

Publicat el 24 de novembre de 2015 a les 10:25
Actualitzat el 24 de novembre de 2015 a les 10:30

El pilot berguedà Franc Serra, a la dreta. Foto: Alonso Racing Team.


El pilot berguedà Franc Serra no ha pogut pujar al podi del Superprestigio of the America's aquest cap de setmana al Orlando Arena, tot i que ha deixat la comarca i Catalunya en una molt bona posició, assolint un cinquè lloc de la prova. Ha estat aquest diumenge, després de durs i intensos entrenaments previs que, segons l'equip, han permès finalitzar la cursa amb uns resultats "satisfactoris", tant pel que fa a la tècnica, com personalment. 

Durant els primers entrenaments cronometrats, Serra es va sentir a gust sobre la moto, adjudicant-se, fins i tot, el tercer millor temps, ha informat en un comunicat Alonso Racing Team. No obstant això, la cursa va ser "dura" pel que fa a les posicions del davant, i Serra no va poder finalitzar al podi, competint contra alguns dels millors pilots del món en la categoria de 'All Stars'.

Era la primera vegada que el berguedà participava en aquesta cursa, un "debut" que el seu equip ha valorat molt positivament, esperant poder tornar el més aviat possible: "Des d'ART fem un balanç més que positiu del nostre debut a l'altra banda de l'Atlàntic, i esperem tornar molt aviat per continuar donant espectacle fora de les nostres fronteres".