Fuidias s'ha mostrat molt agraït pel reconeixement i ha explicat que la victòria de la Champions ha suposat complir el somni de quan era un nen. Actualment, té 21 anys i és una de les peces claus del filial blanc. De moment, ha format part de diverses convocatòries com a tercer porter suplent del primer equip i s'ha animat a "seguir" lluitant per portar més títols. Per la seva banda, Josep Lara ha agraït el paper del jove porter com a "ambaixador de la comarca al món". Per altra banda, Abel Garcia, que ha mostrat el seu costat més madridista, s'ha emocionat amb la rebuda de Fuidias, a qui ha destacat el "sacrifici, la perseverança, el treball i la lluita" per assolir els èxits futbolístics. El conseller també li ha agraït el fet que "porti el nom de la comarca i de Berga a l'ADN" i s'ha mostrat convençut que se'l tornarà a rebre per pròximes conquestes esportives.
El sueño de cualquier canterano del mejor equipo del mundo, #halamadrid @realmadrid ðŸ¤ðŸ† pic.twitter.com/Qq4xhg5dZB
— TONI FUIDIAS RIBERA (@iamtonifuidias) May 30, 2022
Sin palabras… CAMPEONES DE EUROPA 🤠#HalaMadrid pic.twitter.com/oc06Gkq6Tu
— TONI FUIDIAS RIBERA (@iamtonifuidias) May 29, 2022
La convocatòria per la final a l'Estadi de França com a tercer porter no era la primera vegada que asseia Fuidias a la banqueta del primer equip, el porter berguedà s'ha guanyat la confiança de l'entrenador Carlo Ancelotti, qui aquesta temporada ha comptat amb el berguedà en nombroses convocatòries dels madridistes. De fet, Fuidias ha format part de la banqueta blanca en totes les competicions que ha disputat el Reial Madrid aquesta temporada: en 1 partit de la Supercopa d'Espanya, en tres partits de la Copa del Rei, en 7 de la Champions League i en 18 dels enfrontaments que ha disputat el Reial Madrid a La Lliga. Al seu palmarès blanc, el berguedà acumula una Lliga de Campions (UEFA Champions League), una Lliga de Campions juvenil (UEFA Youth League); sis Lligues, una en l'etapa de Cadet, tres en la de Juvenil i dues amb el primer equip, i dues Supercopes d'Espanya.
Fuidias va iniciar la seva carrera futbolística als 7 anys amb el Club Esportiu Berga. Les habilitats que oferia com a porter sobre el terreny de joc van cridar de seguida l'atenció d'altres clubs. Primerament, va fitxar una temporada pel Centre d'Esports Manresa i després va passar-ne dues al Gimnàstic de Manresa. El talent esportiu de Fuidias amb només 12 anys van captivar l'informador del Reial Madrid a Catalunya, Manolo Romero, qui li va oferir incorporar-se a l'Aleví del conjunt madridista per jugar el Torneig Aleví de Fúbtol 7 estatal i el Torneig Internacional d'Arousa, on va obtenir el premi com a millor porter de la competició defensant la samarreta blanca.
El jove berguedà ha passat per les diverses categories inferiors del Reial Madrid fins a convertir-se en una de les figures claus del filial del club, el Reial Madrid Castilla, l'equip que entrena l'exmadridista i excapità Raúl González Blanco. Fuidias es va estrenar a una convocatòria del primer equip blanc en un amistós de la temporada 2019-2020 a Roma, llavors sota les ordres de Zinedine Zidane. A la Lliga, va fer-ho la mateixa temporada com a tercer porter contra el Celta de Vigo. Des de llavors, han estat diverses les vegades que l'esportista berguedà ha format part de les convocatòries i les concentracions del primer equip del Reial Madrid, de moment, però, no ha tingut l'oportunitat de disputar minuts de joc per a defensar la porteria blanca.